viernes, 29 de diciembre de 2006

27 de desembre del 2006

Avui fan un altre concert a Tarragona, és a càrrec del cor Mos Cantars. Jo tinc ganes d’anar-hi perquè els vaig dirigir durant uns anys i a més hi canten els meus pares. Ja començo a tenir por de que tanta nadala ratlli una mica a l’Albert, però ell encara te ganes de venir, bona senyal.

“El fet d`assistir a dos concerts tant seguits era tot un repte, mentes anava cap al concert m’adonava que de mica en mica m’anava introduint en aquest món de manera gens estranya i força natural. En aquest concert quasi totes les peces eren nadales excepte les primeres. El cor estava format per deu cantaires entre homes i dones. És la coral més petita que he sentit fins ara. El concert no se’m va fer gens pesat, al contrari, però com que no estava acostumat a les corals petites, potser vaig trobar a faltar la intensitat de les corals més nombroses, que crida més l`atenció a la gent que no coneixem el tema. A més el director presentava les cançons amb una veu molt fuixeta i axiò feia que la gent no ho entengués. Es creava un moment d`incertesa i immediatament començava la peça, però llevat d`aquest fet, el concert em va semblar força interessant.”

2 comentarios:

quique dijo...

Gràcies per l'enllaç, he fet un post en relació al teu bloc.

Felicitats!

http://cat.bloctum.com/potipoti/2007/01/01/la-musica-coral-no-es-un-pal/

Xavier Melgarejo dijo...

Sempre és maco trobar un bloc que parli de la música coral, i a més en català. Fas una bona feina, felicitacions!
F.Xavier