viernes, 29 de diciembre de 2006

22 de desembre del 2006


L’Albert ha vingut amb mi a París, enmig d’una producció del meu cor “Arsys Bourgogne”. És el primer cop que escolta un cor professional, no tinc ni idea si trobarà diferències, si li agradarà més o menys que els altres concerts... L’únic que sé és que de moment està tenint sort per trobar-se amb concerts amb repertoris força adequats per persones que com ell s’inicien en el món coral. Aquest cop tenim una gira de concerts de Nadales d’arreu del món, i n’hi ha dues de castellanes i dues de catalanes! Evidentment, com que és un cor francès m’han donat tots els solos a mi. Ell no sap ni que sentirà peces que coneix cantades en accent francès, ni menys que em sentirà sola per primer cop. Ai, ai, ai.... espero que li agradi....

“Va ser el primer concert que vaig estar sol i el primer concert que assistia d`un cor professional.
Vaig notar que estaven més segurs del que feien, cantaven amb seguretat i amb més confiança i això es transmetia al públic. Una cosa que em va sorprendre molt va ser la rapidesa amb que va començar el concert a partir de l`entrada a l`escenari. Va ser molt ràpid i això s`agraeix.
Vaig trobar el concert força entretingut, la primera part que se’m podia haver fet més feixuga em va passar volant, ja que les peces no s`allargaven massa i això també s`agraeix.
L`inici de la segona part va ser sorprenent i meravellosa ja que vaig sentir cantar sola al meu amoret i va ser una experiència molt guai. No l`havia sentit cantar mai i realment em vaig quedar amb una cara de tonto perquè em va encantar, i sobretot em va agradar descobrir una part d`ella tant meravellosa.
Després van venir les nadales típiques que donen caliu i diverteixen tant a la gent ,com en el gag en què el públic participava aplaudint.
En definitiva, vaig notar que era un cor més experimentat, es veia que eren gent amb molts concert fets i això no ho notava en les veus, sinó en la manera de cantar i en la confiança que transmetien. A mi em va agradar força i crec que a la resta de públic també. I el millor va ser sentir cantar a la Glòria, és una PASSADA!”
Per cert, si voleu sentir una demo d'aquest cor, entreu a la pàgina www.arsysbourgogne.com i a dalt de tot trobareu una carpeta que posa Cd démo.

1 comentario:

Pep dijo...

Jo també vull escoltar l'Arsys en directe! Quina enveja em feu!

A aquest ritme l'orella de l'Albert arribarà ben aviat al nivell de perfecció de la llengua d'un tastador de vins... o no és la música el vi que omple una copa de silenci?