viernes, 29 de diciembre de 2006

29 d’octubre del 2006

L’ALBERT VA AL SEU PRIMER CONCERT

Avui hem anat a Cervera a veure una colla d’amics d’allí. Al vespre actua el Cor Sant Esteve de Vilaseca dirigit pel Xavier Pastrana. He pensat que seria un bon concert per començar per vàries raons:
1.-Són un cor de gran qualitat.
2.- El director és molt amic meu, i cantant hi ha la seva xicota, també amiga nostra, i la meva germana (i sempre és divertit buscar les persones que coneixes quan estàs al públic).
3.- És un repertori amè de populars catalanes arranjades per compositors actuals que donen un gran interès a les peces.
4.- És un cor femení (i veure noies guapes sempre pot ajudar en moments crítics).

Jo he estat al seu costat explicant-li on es situaven les diferents veus, quines i en quin moment portaven la melodia, si cantaven el mateix text totes alhora o bé donava la sensació d’anar cada veu pel seu cantó.

“Va ser la meva primera experiència seriosa. Abans del concert estava encuriosit i a l`expectativa perquè no sabia què em trobaria, si m`avorriria molt o no o si podria seguir el concert amb atenció, fins i tot tenia por d`adormir-me..(hagués estat fatal). Però anar-hi amb bona actitud i a conèixer alguna cosa nova em va ajudar. Només començar el concert vaig notar que m`agradaria i que el que veia no tenia res a veure amb el que sabia de les corals, es a dir, res. Vaig estar atent bona part del concert sense fer cap esforç i gràcies a les teves paraules vaig poder gaudir una mica més del concert. Va ser una experiència agradable i molt positiva, fins i tot estimulant.”

Com que li ha agradat molt una peça de “The Ceremony of Carols” de Britten, serà una obra que aprofitarem més endavant. De moment aconsello a tothom que no la conegui que se l’escolti.

No hay comentarios: